Wednesday, March 20, 2013

WELCOME TO MY BLOG




Hi to all readers,
 
Admission to an intensive care unit (ICU) is often a situational crisis for patients’ family members. The family is initially shocked and confused and struggles with understanding what has happened. Providing this information, hope it can help a family member to understand about Intensive Care Unit.

This information is provided specifically to a family member who has a patient admitted to the ICU (especially ICU University Malaya Medical Centre). However, the information provided may be used depending on the facility and hospital policy.

Enjoy Reading!

Admin ICUinfo. 


 
Salam kepada semua pembaca,
 
Kemasukan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) merupakan situasi yang sukar buat ahli keluarga pesakit. Keluarga pada mulanya akan mengalami perasaan terkejut dan keliru dengan apa yang telah berlaku. Dengan maklumat ini, diharap ia boleh membantu ahli keluarga untuk memahami tentang Unit Rawatan Rapi secara umumnya.

Maklumat ini disediakan khusus untuk ahli keluarga yang mempunyai pesakit yang dimasukkan ke ICU (terutama ICU Pusat Perubatan Universiti Malaya). Walau bagaimanapun, maklumat yang diberikan disini bergantung kepada kemudahan dan polisi hospital yang dinyatakan.
 
Selamat Membaca!

Admin
ICUinfo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.